Köpenhamn

Åkte iväg på en liten resa med familjen till köpenhamn i tisdags morse. Niklas var också med så det var trångt i bilen :P Hade tänkt shoppa lite men jag tyckte att det var så dyrt :S (eller så är jag snål). Men jag fick med mig ett par jeansshorts från topshop iallafall :) Tivolit besökte vi också men det är ju inte alls som lisseberg. Väldigt litet men väldigt mysigt! Åkte några karuseller iallafall. Radiobilarna var nog roligast haha. Har inte skrattat så mycket på lääänge! På kvällen sista kvällen så besökte vi Hard Rock Café :) satte oss och tog en varsin drink och lyssnade till musiken. Dock så märkte jag efter några klunkar att det blivit en alkoholfri drink haha. Men den var SUPERGOD ändå :D Här kommer lite bilder :)



Vi åkte en slags båt runt bland alla kanaler (sån som dom har i göteborg som kallas paddan) Jättemysigt!



Mamma&Pappa :)


Den här mannen är med i Guinness world records som världens längsta person. Tänk o möta han på stan! LÅÅÅÅNG!


Bruuuuudarna


Tivoli


Hard rock



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0