Hemmafru.

Gick upp kl 8 imorsse för att tvätta. Vi hade MAAASSOR med tvätt. 5 tvättar vart det!? = Upp & ner. Upp & ner massa gånger. Vi bor ju högst upp som ni vet :S Under tiden rensade jag svampen som pappa var här och lämnade igår. Ganska avkopplande faktiskt haha. Sen blev det att diska lite och sen laga mat. Känner mig som en gammal tant som inte har något liv :P

Idag börjar mitt kontrakt på dagiset. Men jag är ledig måndagar så därför jag är hemma ;). Ska iallafall bli skönt att få regelbundna veckor igen. Sakar barnen med :)

Ikväll kommer Simon hit och ska hjälpa oss få upp alla hyllor och tavlor som är kvar. (Vi har sementväggar så behöver en speciell borr som vi inte har). Det ska iallafall bli jätteskönt att få upp det som ligger på golvet i tredje rummet upp på väggen istället. Nu behöver jag plugga lite. Känner att det här blir en bra dag med mycket gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0