Lördag

Jobbade 8-20.15. segt! Åkte sedan hem och duscha och sen kom Eve. Vi gjorde iordning oss och begav oss till Ida Marlow som hade födelsedagsfest. Blev lite lekar och skratt. Vårt lag vann!! Viktigast att nämna ;)
Sen skulle vi gå ut men vissa var inte riktigt sugna så Eve, Sebbe, Tobbe, Emil och jag drog till Tobbes replokal. Hahaha väl där så blev jag, Emil och Sebbe inlåsta medans eve och tobbe skulle hämta tobbes flickvän. Så vi kom inte ut och emil missade sista bussen hem. klockan 2  så gick jag och eve in och dansade i 20 min på Puls. (gratis,skulle aldrig betela 100 kr för 20 min). Och sen avslutades kvällen på MAX. Haha. en kul men konstigt och annorlunda kväll blev det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0