Lördag

I Lördags blev det Zumba på morgonen. Jag har blivit zumbafreak ! Sen tog jag en tripp till stan för att kanske hitta några fynd till lägenheten. Håller på och gör om med lite inredning hemma :) I vardagsrummet har det blivit lite rosa-tema, och Niklas tycker att det är fint faktiskt :)

På kvällen sen blev det att baka hemmagjord pizza. Egen deg tillochmed ;) Sen blev det att åka ner till badet en liten stund för att hålla Eve sällskap eftersom hon satt där helt själv medans Emil hade fest nere i relaxen. Hon var tvungen att städa efter dem haha :P Men det var roligt :) Efter det stack jag iväg för att spela bowling med lite zumbafolk :) Gick helt okej. Roligast var väl att Emma gick fram till en kille i slutet som hon spanat in och gav sitt nr. HAHA. Ni skulle sett hans reaktion!!! Kul kul.

En toppenkväll vart det :)


 

Sämsta bildkvaliteten, Jag vet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0